Dagmarskolens læringsgrundlag

Dagmarskolen er den bedste skole og SFO/ klub for vores børn.

Det lever vi op til, ved at vi har et humanistisk ressourceorienteret børne-/ læringssyn, som sikrer de bedste muligheder for dannelse og uddannelse for alle Dagmarskolens børn.

Vores børne- / læringssyn og Ringsted kommunes 10 pejlemærker for at fremme pædagogisk og didaktisk kvalitet i undervisningen i Ringsteds skoler er fundamentet for vores læringsgrundlag.

Vores læringsgrundlag indeholder 6 overskrifter, som hver især er beskrevet ved hvordan vi arbejder med disse i skole of SFO/ Klub.

Vores læringsgrundlag er skolens overordnede Plan A, vores fælles retning for hvordan vi sikrer det bedste skoleliv for alle børn. I den daglige praksis er opfyldelse af læringsgrundlag sikret ved det professionelle læringsfællesskab om teamets konkrete Plan A.

Dagmarskolens læringsgrundlag_0.pdf

Shape Created with Sketch.