Vision og værdier

Dagmarskolens Vision:

Dagmarskolen har en vision om at blive den foretrukne skole for distriktets børn, hvor alle børn får de bedste betingelser for dannelse og uddannelse. Dette arbejde tager udgangspunkt i skolens fire værdier: Fællesskab, læring, anerkendelse og glæde.

Dagmarskolens Mission:

Vi opfylder børnenes potentialer for læring.

Vi skaber et fælles læringsrum, hvor viden og erfaringer bringes i spil, så vores børn rustes fagligt, socialt og personligt, og hvor børn udfordres gennem refleksioner, afprøvning og evalueringer.

Vi giver børnene mulighed for at trives i fællesskabet og opleve, at de udvikler sig i et positivt læringsmiljø.

Vi giver børnene muligheder for at udvikle sig til at blive livsduelige, dannede og uddannede samfundsborgere

Dagmarskolens mål:

1. Det faglige niveau skal hæves for alle

2. Elevernes trivsel skal øges år for år

3. Dagmarskolen skal være det naturlige valg for skoledistriktets børn

4. Medarbejdernes trivsel skal øges år for år

5. Kvaliteten af SFO og Klub skal øges og samarbejdet mellem SFO/Klub og skole skal styrkes

Værdigrundlag Dagmarskolen 2012.pdf

Shape Created with Sketch.