Besøg skolen

Er du/ I nysgerrige efter at se hvad Dagmarskolen er for en skole, er du/I velkomne til at komme på besøg. Vi viser gerne rundt og fortæller om vores dejlige skole.

HUSK !

Der er i dette år åbent hus torsdag d. 26/10 på skolen for kommende børnehaveklassebørn, hvor lærere og pædagoger vil være tilstede, og I kan se skolen. Der bliver sendt brev ud til Dagmarskolens distriktsbørn om åbent hus på kommunens skoler med dato og tid. Brevene bliver afsendt i løbet af oktober, året før skolestart.

Hvis I ønsker at besøge Dagmarskolen, eller har spørgsmål, er I altid velkommen til at kontakte os. Vores kontaktoplysninger finder I under Generel Information.

Indskrivning

Indskrivning af børnehaveklassebørn på Dagmarskolen skal gøres digitalt. Dette skal gøres fra 30/10 – 19/11

for kommende børnehaveklassebørn.

Ønsker du/I at flytte dit/jeres barn til Dagmarskolen fra en anden folkeskole, skal I kontakte Dagmarskolens kontor. Her aftaler vi tid til besøg på Dagmarskolen og eventuel indskrivning.

Skolens kontor tlf.  57 62 73 73

Skolestart

Hvis du er i tvivl om, hvornår der er skolestart eller øvrige ferier, kan du se ferieplanen her.